Jest to forum grupy Banditos. Zrzesza ona ludzi pełnych fantazji oraz od najmłodszych lat zafascynowanych małymi stworkami zwanymi pokemonam.
Ostatnio był temat o muzyce to teraz nadszedł czas na filmy, wiec każdy może mi polecić jakieś fajne filmy czy nawet same strony z filmami.
Ps. pamiętniki z wakacji też mogą być
a więc ja muszę zacząć...
-Podryw na głupka
-Urwany film
-wieczny student (wszystkie części)
-superhero
-Poznaj moich spartan
-wysokie loty
-wyścig szczurów
-pokemony xD
jak więcej mi się przypomni to dopiszę...Wy też możecie
Ostatnio edytowany przez Arturo (14-01-2012 13:03:55)
Offline
Ja też dorzucę coś od siebie.... Lubię wszelkiego rodzaju parodie i komedie typu Dance Flick i Bruce Wszechmogący (ogólnie Jim Carrey). Nie pogardzę też żadnym filmem grozy, prawie żadnym (każdy ma swoje granice, za moją stanowczo stoi Piła) np. Underworld, Zejście (ten w film w dziwny sposób mnie przeraża choć nie wiem właściwie czemu) czy filmy z dr Hannibalem Lecterem, albo po prostu Amerykański wilkołak w Paryżu (tu właściwie jest problem, ponieważ ciężko określić czy to horror czy komedia). Zwykłe fabularne też czasem oglądam, ale to głównie gdy bardzo potrzebuję odmóżdżenia. Te które najbardziej lubię to: Ale jazda(film z przesączony tzw. prawdami życiowymi), Ostatni brzeg(mam do niego sentyment) i oglądany niedawno przeze mnie Jestem legendą.
Offline
Też się wypowiem. Ja najbardziej lubię filmy przygodowe jak "Skarb narodów" czy "Indiana Jones". Z komedii to "Sposób na blondynkę", "American Pie". Horrory to lubię takie z potworami, owadami itp. albo takie w których nie wiadomo do końca kto zabija jak "Krzyk". Lubie też fantastykę jak "Wojna światów", "Harry Potter". Jest jeszcze wiele filmów ale wiadomo jak by tak każdy wymienić.
Offline
ok to ja wrzuce liste filmów moim zdaniem warta obejrzenia będzie ona oczywiście nie do końca kompletna . A że najbardziej lubie filmy akcji zaczne od takiej listy:)
Dorwać Smarta, Ksiądz 3D / Priest, Skarb narodów: Księga Tajemnic,
Jestem numerem cztery, Game of Death, Mechanik ( ale ten najnowszy nie ten z lat 80 !!),Skarb narodów, Piekielna zemsta, Wrong Side of Town, Moja żona jest gangsterem 3 ( trzecia czesc najlepsza poprzednie troche nudnawe ),RED, Wyścig Śmierci ( obie czesci), W grze ( obie czesci), Włoska robota ( stary ale fajny), Ninja zabójca / Ninja Assassin, Święci z Bostonu ( kazda czesc genialna), Underworld ( oczywiscie kazdy ogladał ale musiałem napisac kazda czesc super), Wpół do śmierci, Ninja, Pan i Pani Kiler ( oglądac tylko z jak juz nie ma co ), Drużyna A, Jonah Hex, Maczeta ( film wymiata dla kazdego szukajacego szybkiej i ostrej akcji:)), Wybuchowa Para, Resident Evil ( kazda czesc wiem kazdy ogladał ale nie mogłem sie powstrzymac ), Tożsamość Bourne'a ( kazda czesc wymiata na maksa!!!!!!!), Tylko strzelaj ( bardzo dobry), Salt, Ong Bak ( kazda czesc mordobicie na najwyzszym poziomie a sceny walk z kosmosu chyba ), Hard Revenge, Milly: Bloody Battle ( powiem tylko krew leje sie jak wodospad Niagara ), Grupa specjalna , Green Zone, Street Fighter Legenda Chun Li, Undisputed ( kazda czesc !!!!!!!!!!), Drużyna potępionych ( warto zobaczyc ),
Pozdrowienia z Paryża ( poczatek słaby niestety), Łzy słońca ( najlepszy film z bruces !!!!!!! obok szklanej pułapki), żołnierze kosmosu ( niestety 2 to strata czasu), Zabójca, xXx ( wszystkie czesci:)), Wanted, Tylko jeden, Transporter ( kazda czesc), Torque: Jazda na krawędzi ( tylko dla fanów motorów ), Turniej ( film dla miłośników gatunku), Sprawiedliwość ulicy,
As w rękawie 2: Bal zabójców ( niestety 1 czesci nie ogladałem wiec nie wypowiadam sie co do niej), Sin City - Miasto grzechu ( fajny klimacik orginalny scenariusz), Płatny zabójca, Pandorum ( mega extra super ), Od kołyski aż po grób, Naprzeciw ciemności ( wampirki ), 30 dni ciemności ( również wampirki), Kroniki Riddicka ( pewnie kazdy ogladał wszystkie czesci ale napisze bo uwielbiam ten filmik a 1 czesc jest super),
Grindhouse ( obie czesci sa bardzo orginalne z uwagi na scenariusz , Gol! ( kolejne czesci coraz słabsze), Ghost Rider ( przyznaje sie 2 jeszcze nie obejrzałem ), G.I. Jane, Doom ( koncowa scena filmu mnie rozwaliła ), Blade ( no kazdy zna ), Bibliotekarz ( przygodówka ale fajna jak skarby narodów i SAHARA:), Ballistic, Babylon A.D, 13 Dzielnica ( obie czesci niezłe), G.I. Joe: Czas Kobry, Niezniszczalni.
Oczywiscie sa to tytuły mniej znane przynajmniej w wiekszosci pomijałem takie jak szklana pułapka, rocky czy inne znane produkcje. Musicie mi tez wybaczyc ale te filmy nie sa z 2012 roku, gdyz jeszcze nie mam pełnej listy obecnych filmów. Gdyby ktos chciał z innego gatunku tez moge zrobic orprócz bollywood romansów i innych tego typu gattunków ps życze miłego ogladania
Offline